Praktijk Yente Gevers - Stappen vooruit

BIO RESONANTIE

BENIEUWD NAAR DE ZELFGENEZENDE KRACHT VAN HET LICHAAM?

In principe is een gezond lichaam in staat om klachten in het lijf zelf op te lossen. Maar wanneer er blokkades zijn, dan is bioresonantie een veilige en pijnloze behandeling, die het zelfherstellend vermogen van het lichaam in gang zet en verder stimuleert.

Breng uw lichaam weer in balans door middel van de trillingen van bioresonantie therapie.

BIO RESONANTIE VOOR IEDEREEN

In de samenleving waarin wij leven komen overal trillingen (resonanties genaamd) voor. De natuur heeft tal van voorbeelden, denk hierbij aan aardbevingen, geluid en licht om ons heen, radiogolven en de oudste vorm van bioresonantie om ons heen is wel het zonlicht.

Hoe leg je bioresonantie thuis uit?

Doordat er zonlicht op onze huid schijnt, wordt er een reactie op onze huid in gang gezet. Niet de opwarming van de huid geeft deze reactie, maar het ultra violette deel van het zonlicht brengt dit teweeg.

In onze huid zit een soort reactiesysteem, dat door een bepaalde frequentie van het zonlicht onze huid gaat verkleuren. Onze huid kan meerdere reacties geven op het zonlicht. Pigmentvorming op onze huid en het op gang brengen van de productie van Vitamine D zijn voorbeelden hiervan.

Paul Schmidt was degene die in 1976 de samenhang zag, dat er naast smalle frequenties van bijvoorbeeld het zonlicht er vele andere frequenties bestaan, die elk weer hun eigen reactie teweegbrengen. Hij was daarom ook de persoon die de grondslag legde voor de exogene (dit wil zeggen van buiten af inwerkende) bioresonantie. Door deze bevindingen is zijn naam hieraan verbonden.

Bioresonantie is een samenvoeging van het woord “Bio” dat leven betekent en het Latijnse woord “resonare” wat meetrillen betekent. In het kort samengevat, wanneer een lichaam uit balans is, oftewel verkeerde trillingen heeft/geeft, dan stroomt de energie niet goed door. Het gevolg hiervan is, dat er blokkades kunnen ontstaan en de organen niet meer optimaal kunnen werken. Het bioresonantie apparaat kan goede aangepaste lichaamseigen trillingen versterken, waardoor organen en orgaansystemen worden gestimuleerd en ondersteund.

Deze trillingen kunnen bij zowel kinderen, volwassen en ook dieren worden ingezet om de lichamelijke processen te beïnvloeden en daarbij kan het ook gebeuren dat schadelijke of verstorende trillingen worden verzwakt of worden gedoofd in het lichaam. Met deze bioresonantie hulp, kan daarna het lichaam zichzelf weer gaan herstellen.

Praktische informatie

Bioresonantie therapie is een volstrekt pijnloze therapievorm, waarbij de cliënt wordt aangesloten op bioresonantie apparatuur. Daarbij houd je elektroden in de hand vast en zit je in een relaxstoel op een mat met detectoren. Honden dragen een vestje met detectoren.

Via zogenaamde ingangselektroden vindt er een herkenning plaats van afwijkende en vaak ziekmakende lichaamstrillingen. Zodra de oorzaak van uw klachten is gedetecteerd, kunnen we starten om de juiste programma's te draaien met de bioresonantie apparatuur. Elk met hun eigen doel welke bijdragen aan het gezamenlijk doel: uw zelfgenezend vermogen en de werking van al uw cellen en organen verbeteren.

Door uw lichaam de juiste frequenties toe te dienen via de mat met detectoren functioneert uw lichaam beter en verminderen klachten. Bioresonantie-therapie brengt al uw organen en meridianen opnieuw in harmonie en verhoogt uw weerstand tegen zowel toekomstige als momenteel aanwezige ziekten.

De lengte van een sessie kan 1,5 tot 2 uur duren. Kom je met je hond? Zorg dat hij is uitgelaten en neem iets mee om op te kauwen.

Bioresonantie is geschikt voor alle leeftijden en ook voor honden! De therapie kan breed worden ingezet bij bijvoorbeeld:

• vermoeidheid
  • depressies
  • stress
  • alle maag- en darmklachten
  • burn-out
  • migraine
  • gewrichtsklachten
  • osteoporose
  • ontstekingen
  • infectieziekten, allergieën, auto-immuunziekten
  • ziekten van het reumatische aard
  • pijnklachten

ONTDEKKEN WAAR UW KLACHTEN VANDAAN KOMEN?

BRENG JE ZELFHELEND VERMOGEN IN BEWEGING MET BIO RESONANTIE.

HET PROCES

01.

Telefonische intake

Bij het maken van de afspraak, stel ik alvast een aantal korte vragen. Contact gebeurt regelmatig via whatsapp of email.

02.

Afspraak in praktijk

Gemiddeld duurt een sessie 1,5 tot 2 uur. Mijn praktijk heeft een huiselijke sfeer zodat jij je comfortabel voelt tijdens het consult.

03.

Start sessie

Tijdens de sessie zit je op een bioresonantie-mat die de gezondheidsbevorderende resonanties overdraagt op je lichaam. Eventuele ondersteunende middelen helpen je thuis verder de klacht te verminderen.

04.

Extra behandeling

Meestal is er na 1 sessie al gevoel van verbetering. Gemiddeld zijn er 2 a 3 sessies nodig voor het gewenste resultaat. Bioresonantie gaat hand in hand met NEI-therapie.